24 Şubat 2014 Pazartesi

4.Kozmetik Kongresinin Ardından

                    Bugün sizlere yakın zamanda gerçekleştirilen kozmetik kongresinden izlenimlerimi paylaşmak istiyorum.Kongrenin akademik, sanayi ve aynı zamanda öğrencilerden oluşan geniş ve seçkin bir katılımcı kitlesi olduğunu her kez biliyor.Ben daha çok öğrenci tarafından olaya bakmak istiyorum.Yani sektörden temsilcilerin ve hocalarının bulunduğu ve Antalya da denizin kenarında gerçekleştirilen kongrenin öğrencilerde rüya gibiydi etkisi yaratmaya neden oluyor.
     
        Tabi bu etkiyi bırakmada dernekten gelen arkadaşlardan üniversitedeki hocalardan, açık büfe ve otelin diğer sosyal olanakları da neden oluyor.Farklı kültürlerden gelen ve tanışan arkadaşların kendi aralarında geçen olaylar kongreyi daha eğlenceli hale getiriyor.Bazı arkadaşların odalarındaki şifreli kasalara sigaralarını saklaması bunlardan biri...Oda arkadaşımın bana akşam yemekte ne var sözüne verecek baya bir cevabım olmasına rağmen ona sadece Allah ne verdiyse var kardeş demeyle yetindim.Yani öğrencilik iliklerine kadar işlemiş hepsinin, arkadaşın onca çeşit yemek arasından hala sabaha kahvaltısında yumurta akşam yemeğinde makarna yemesini başka açıklama yolu yok gibi görünüyor.Tabi bu arada derneğin öğrencilere vermiş olduğu görevler var.Bu görevler esnasında bazı olaylar la karşı karşıya kalına biliyor.Örneğin salon görevlisi bir arkadaşa,içerideki bayrağın ölçüleri yanlış ben takıntılı biriyim  onun yerine yenisini getirin diyen katılımcıdan yaka kartını odasında unutmuş bir akademisyenin verdiği cevap "beni burada her kez tanır"demesi kadar komik cevaplar uzayıp gidiyor.Oda arkadaşını gecenin bir yarısı uyandırıp kalk kanka tatilden gidiyor diyen arkadaşın tasarruf zekasını istiyorum.Bizim ulaştırmadan sorumlu arkadaşlar hava alanında vip yolcu bekliyor bi vatandaş inip ben vip yolcuyum diyo bizimkiler adamı tanımadığından özel arabayla otele yolluyorlar çakma vipi, neyse asıl vip le gidecek olan hocamız da iniyor uçaktan arkadaşlara aracı soruyor ne zaman gelir diye bizimkilerde biraz bekle seni otobüsle yollayacağız diyor neyse adam anlıyor yanlışlık olduğunu kendi araç çağırıp ayrılıyor oradan.

Her kimya okuyan arkadaşın aslında katılması gereken kimyagerler derneğinin bu eşsiz organizasyonları arkadaşların ufkunu açmaya ve kendilerine yeni hedefler koymaya yardımcı oluyor.Ama bir arkadaşın ben dernek başkanı olacağım sözü de ufuk komasına girdiğinin göstergesi.Yani zamanla bu işlerde olabilir ama daha kısa vadeli hedefler koyup zamanı gelince olabilecek şeyler.Geçen seneki oda arkadaşımın kongrede tanıştığı bir bayan ile  evlenmesi gibi hayatlarında önemli gelişmeler de neden olabiliyor.Onlara buradan bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.

Genel olarak her seneki eğlenceli kongrelerden birini yaşadık.Arkadaşların hem bilgi hemde sosyal olarak kendilerine bir şeyler kattığını düşünüyorum.Bu ve bunun gibi bir çok kongrede görev alarak derneğe katkıda bulunmalarını öneriyorum bu şekilde bazı şeyleri aşacağız.Bir sonraki kongrede görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

Not:Görsellerde yardımcı olan Tuğba UTUŞ arkadaşıma teşekkür ediyorum.

Not:Herşey güzel olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder